Monday, August 3, 2009

3/8 晚

今天在公司忙了一整天,想图想到头痛...


昨晚想了很晚才睡.My 1st plain which to achieve my dream tat i had been state long time ago

刚好就是现在遇见的是which is my income in this year must reach 2k+

而现在这份雷达can reach my 1st plain可是我将失去很多。


刚刚跟新加坡的老师(酒店总经理)谈了一下,而她给的意见是要成功就要学会牺牲。 她鼓励我换工,因为她是最早知道我的梦想是什么的人,当初她对我说
Chin, CRAZY ALWAYS MAKE PEOPLE TO SUCCESS,AND THAT'S ONLY THE WAY.SO YOU MUST USEFULL ON WHAT IDEA IS APPEAR ON YOUR MIND.

before we end the you told me that no matter what decision I make you also wil support me and choose an job which I feel is the most stress job cos can make me improve,but I no dare to tell you that it's very hard for me to make an decision in between this...

老师,姐,当初是你给我鼓励和勇气也因为你们一句话“我相信你一定能做到



明天就要做出决定了,而现在一头无水。过了明天就松点了。




Today is 70/100 wan go work on rader.



No comments:

Post a Comment